Nästa vecka kommer bli AWESOME!

Nu är jag trött på skogen så därför har jag planerat in exakt hela nästa vecka så den är fullspäckad! Kommer hem söndag kväll/natt. På måndagen har jag lyckats få en tandläkartid som jag verkligen behöver eftersom min tråd bakom tänderna varit av i ett år ungefär, woops. Sen ska jag kanske träffa Tina en snabbis antingen söndag kväll eller måndag tidigt innan hon åker tillbaka till Uppsala. Hela måndagen ska självklart spenderas med efterlängtade Johanna som passande nog är ledig och älskade Camilla!

Tisdagen borde jag rensa bland alla mina saker/kläder eftersom mami och Johnny säljer huset och ska flytta till Borlänge och alla mina saker får inte plats.. Jag har så sjukt mycket grejer så det är verkligen på tiden.

Onsdagen eller torsdagen planerar jag att åka till Uppsala och hälsa på Tina, stanna där och umgås en natt eller två och sedan vidare till Stockholm på fredagen. Där har jag nämligen arbetsintervju fredag morgon. Direkt efter det ta ett tåg vidare mot Norrköping där mina älskade gamla cypern rommiesar väntar!! Eve bor där och Matilda kommer dit från Uddevalla, sen är Elin passande nog också hemma, hon bor också där. Så de blir en helg alla tillsammans, kommer bli grymt!!

Ska också försöka hinna med att få en tid till att fixa mitt hår, tveksamt om jag hinner med det.. Ska också försöka hinna träffa min favorit thai, umgås med mami och Baloo och träffa papi. Ja som sagt, fullspäckad! Me like!




Matilda, Eve och jag! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0