6 dagar

Har spenderat över två timmar denna kväll med att prata i telefon med Johanna, som jag saknar den tjejen! Efter nästan 13 månader ifrån varandra har jag nästan glömt hur hon ser ut.. Då är det illa haha. Helt sjukt att det har gått så lång tid. Men vi hinner i alla fall umgås i över en månad innan hon sticker iväg till Turkiet igen, försöker få henne att stanna hemma lite längre, men de går inte så bra.. :P

Har endast tre arbetsdagar kvar här nu och dom kommer gå åt att städa hela cafét inför stängning, Jippi! Imorn är jag äntligen ledig! Ska sova ut ordentligt, det behövs!


Utgångarna här i Norge har varit sjukt roliga men nu längtar jag hem så otroligt till mina partytjejer där hemma! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0