11 days left

Vaknade upp imorse och mådde så otroligt mycket bättre och det har hållt i sig hela dagen, nu är man på banan igen! Jobbet gick bra, var sådär lagomt med folk, imorgon däremot, KAOS! Förbereder mig på det värsta.

Efter jobbet gick jag på en liten promenad med Hanna och Karin, skönt att få komma ut lite. Sen har jag pratat med min kära mami i telefon en lång stund, underbart! Hon och brorsan kommer och hämtar mig härifrån nästa söndag! Can't wait!

Imorgon blir det som sagt en kaosdag på jobbet och sen utgång!! Hur jag kommer må på fredagen och hur galet det kommer vara på jobbet då vill jag inte ens tänka på, men äsch, jag klarar det alltid!


Kära mami och jag på Cypern i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0