TISDAG

Dagarna springer förbi men fortfarande befinner jag mig på Cypern! Är fast på denna lilla ö, eller ja typ! Hotellet "hittade" inga biljetter hem till oss förrän den 7e, vilket alltså betyder att de var för snåla för att kunna betala ett flyg tidigare, suck! Jaja förhoppningsvis behöver jag bara jobba fram till den 31a, vilket betyder 1 veckas semester!

Halloweenfesten i lördags var riktigt lyckad, jag lyckades bli lite partypepp på jobbet och bestämde mig till slut för att klä ut mig till indian, vilket blev helt okej med tanke på att jag hade ungefär en halvtimme efter jobbet att fixa mig på :) Kvällen slutade dock inte lika bra då Eve ramlade och slog sig så hon fick lov att åka till sjukhuset, där hon fick några stygn i huvudet, men nu mår hon bra som tur är!

Här kommer lite bilder från i lördags!


Matilda(pirat), Jag(indian), Sanna(rockare)Viktoria(smurf)


En geisha, hawaii girl, indian, typ nått läskigt, Amy Winehouse, 80-tal, rocker :)


Boxare och en kille som klätt ut sig till tjej :)

 

 


Viktor som tjej och erik haha

 

Förresten, ja en lite för tidig halloween fest blev de eftersom de är så många som åker hem nu, närmare bestämt så åker alla slovaker hem idag.. Weird! Men i helgen eller nästa vecka blir de ytterliggare en halloweenfest, vafan ska man klä ut sig till då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0