Thursday off

Den lediga dagen igår var mycket lyckad! Vi gick upp vid halv 11 tiden, gick till banken, åt frukost och gick sedan till stranden. Det var riktigt kallt där, blåste så mycket men vi stod ut ett tag tills vi bestämde oss för att gå och käka lunch/middag. Vi satt kvar på restaurangen ett tag och spelade Yatzy och kort, riktigt mysigt! Men sen ringde de från hotellet och ville att vi skulle komma dit så de kunde ta kort på oss till en hemsida så då gick vi dit. Vi passade även på att ta egna kort eftersom vi knappt har några från hotellet. Åkte sedan till en affär och tittade lite och sen åkte vi hem. Försökte få internet att funka hela kvällen men de gick inge vidare..

Idag har jag jobbat halv 8 till 4 och ikväll ska jag Matilda och Viktoria äta på en restaurang som heter romeo, de har grekisk kväll där idag och vi har pratat om att gå dit så många gånger så måste passa på nu!


Blev lite kallt så jag tog handduken som täcke!


Likaså gjorde Eve


Hela svenska gänget - Sanna och Britta som inte var med


Jag i restaurangkläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0