UMI

Hade tänkt spendera tiden mellan spliten idag med att sola men frös så fruktansvärt mycket hela morgonen fast jag sprang omkring som en galning så vila var nog en bättre idé. Jag har sovit helda dagen nu och är fortfarande helt förtörd, åh säg inte att jag håller på att bli sjuk!

Gårdagen var riktigt lyckad! Vi åt som sagt sushi på Umi restaurant i hotellet Grecian Park. Riktigt lyxhotell som för övrigt var det hotellet jag sökte jobb på först och öven var på intervju för men sen så hamnade jag på Capo Bay istället, lika bra de kanske :)


Evelina och jag

 


Jag och matilda delade på dessa tre sushi.

 


Eve som inte gillar sushi åt nån nudelröra:)

 


Matilda!

 

 

 

Förövrigt så är jag kass på att äta med pinnar, vågade inte fråga efter kniv och gaffel på det där finstället så fick minsann klara mig med pinnarna. I början gick det kasst, var nära på att ge upp men sen lärde jag mig tekniken och till slut kunde jag till och med ta upp de små riskornen med pinnarna, stolt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0