2 weeks left..

Ligger och myser i min ensamhet i sängen och läser gamla inlägg på blogget, intressant.

2 veckor kvar här på cypern nu sen åker jag tillbaka till Sverige. Blandade känslor men mest lättnad. Ska bli så otroligt skönt att komma hem. Denna säsong har varit så otroligt blandad, allt från underbar till hemsk. Kommer saknar allt dock, värmen, alla vännerna, svenskarna som alla andra från de andra länderna. Känns så konstigt när jag tänker på att jag troligtvis aldrig kommer att träffa de flesta igen.. Vi svenskar kommer självklart träffas, det måste vi! Men alla andra, slovakerna, grekerna, bulgarerna, ungrarna kommer jag troligtvis aldrig träffa igen, vetenskapen om det ger mig en konstig känsla i magen...

Vad händer nu? 2 veckor sen är jag arbetslös, igen. Har sökt jobb utomlands inför vintersäsongen men är det de jag vill? åka iväg igen från alla? Eller vill jag stanna i kylan med familjen och vännerna? Kanske en flytt till Stockholm vore nått? Ja frågorna är många och svaren få. Men det löser sig, det gör det alltid.

Nu ska jag njuta av den sista tiden här, försöka att verkligen ta vara på allt, vet att jag kommer ångra det annars. Jag och matilda har haft ledig dag samtidigt de senaste veckorna så vi har hittat på massa skoj, bland annat åkt med röda bussarna till famagusta och till Nicosia för övernattning på hotell, underbart!

Nu måste jag sova, igår var jättemånga från hotellet ute och festade så blev inte många timmars sömn. Men sjukt roligt var det!


En bild från Sofa Sofa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0