186 down 1 to go!!

Kom precis hem från jobbet, den näst sista dagen! Overkligt! Imorgon jobbar jag 8-16.30 och sen är det slut. Fucking slut! Slår vad om att jag inte kommer  vilja gå därifrån när jag väl slutar imorgon haha skulle vara så typiskt. Men vi har ju en vecka kvar här på cypern så vi hinner träffa alla igen så det är lugnt!

Inatt skulle vi ställa om klockan, en timme bakåt, headwaitern som skulle jobba frukost sa specifikt till mig kvällen innan att jag skulle ställa klockan rätt så jag inte försov mig. Så vad hände? Jag försov mig såklart. Inte för att jag hade ställt den fel utan för att min iphone gillar att ställa om sig själv, även om jag har avaktiverat den funktionen. Jaja ingen skada skedd men så typiskt!

Ikväll blir det filmmys med matilda och imorn troligtvis halloweenfest! :D


Beda&jag på middagen som hotellet bjöd på för ett tag sen, riktigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0