185 down 2 to go

Idag jobbar jag troligtvis mitt sista split! Jag och Matilda bestämde oss för att sluta den 31a vilket betyder att jag bara har två dagar till att jobba!!! Och ikväll då som kommer bli den värsta kvällen någonsin med över 300 pers men vafan snart är de över! :D

Igår åkte Eve hem, det var jobbigt att säga hejdå men vi vet att vi kommer att ses snart igen. Jag menar de måste vi, vi har bott ihop hela säsongen och umgåtts jättemycket så den vänskapen kan man ju inte bara slänga bort! Sushanna och Beda åkte också, sjukt tråkigt men alla vi svenskar kommer förhoppningsvis ha en reunion snart.

Under min veckas semester här har jag planerat in att bli svart(typ omöjligt eftersom jag fryser när jag solar) klippa och färga mitt hår(inte gjorts på hela säsongen, vadå slitet?!) fixa mina naglar på en salong(håller på att försöker spara nu så de kan fixa på mina egan naglar, går ju sådär!) ha massa filmmaraton med matilda, ha hemmaspa(helst innan frisörbesöket så kanske mitt hår ser liite midre slitet ut iaf) och så ska vi hinna med att ha en avslutningsfest för oss svenskar! först tänkte jag och matilda att vi skulle bli uttråkade på vår veckas semester men nejdå nu har vi fullt upp, underbart!





Bilderna ovan är tagna när jag och matilda var ute på äventyr! Nu ska jag läsa min grymma bok och sen vila och tagga inför kvällens arbetspass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0