Lazy days

Många lata dagar nu för min del, men de förtjänar jag efter sommaren jag haft! Igår var jag i alla fall in till Leksand för att fika med pappa och sebban, det var ju trots allt fars dag. Det var mysigt :) Annars har jag mest hängt i soffan eller framför datorn, med Baloo och mami :)

Nu tänkte jag cykla lite framför one tree hill. Johnny har två träningsmaskiner, en cykel och en typ gång/jogging maskin. Så nu har jag bestämt att varje gång jag ska titta på ett program på datorn så måste jag göra de på en träningsmaskin. Perfekt ju, två smällar i en! Dessutom är jag för lat för att ta mig ut på en joggingtur :)


I brist på annat så är här en bild från när mami, Johnny, Timo och Eve var och tog en drink i Mama's :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Kommer hem den 19-3 jan, då måste vi dra ihop gänget! Hoppas fanimej att JOJO är hemma då!!

2011-11-26 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0