Friday I'm in love

Måste säga att lilla Leksand är sig likt. Inte mycket som är förändrat här inte. Sen jag kom hem har jag umgåtts mycket med mami och Baloo. Även med Camilla och Nancy och hunnit med en lunch med Karro också :) I onsdags låg jag bara i soffan och tittade på tv dock, som jag har längtat!!

Idag blir de utgång i Rättvik med Nancy, Camilla och några killar från min förra klass. Det ska bli kul :)

Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv just nu, alla frågar men svaren är få.. Stockholm med Nancy och jobba? eller kanske plugga spanska i spanien? hm.. ja det återstår att se :)



Sista dagen passade vi på att käka lunch i Mama's på hotellet. Vi beställde in massa gott och fick allt gratis, vilken lyx!! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh jag vill också ha en HP3 utgång!!! Lyckos dig!

2011-11-11 @ 18:30:52
URL: http://jennyericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0