Ayia Napa

De två första arbetsdagarna har gått bra. Vi har mest flyttat runt grejer, fyllt på minibaren i alla hotellrummen, städat mm. Inte de roligaste och vi får nog ingen lön för de så känns lite värdelöst men vi får iaf träffa alla våra chefer och de vi ska jobba med så de är ju bra.

Igår körde jag, Linn och Anna en spontanutgång i Ayia Napa, blev riktigt lyckat. Förfestade på en pub där de var riktigt billiga drinkar sen drog vi till Senior frogs igen, riktigt roligt ställe. Slutade med att jag tappade bort alla och fick ta en taxi hem själv, suck!

Imorn är de sista "städdagen" sen är vi lediga på fredag vilket betyder obligatorisk utgång imorn som vi brukar kalla de. Blir nog Ayia Napa igen. Behöver jag säga att jag har alkohol i blodet 24/7?




Tom&Tom, brittiska kompisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0