Cypern - Protaras

ÅH Cypern är underbart!! Trivs så bra redan, kan ju säga att man kan gå i shorts och linne här på dagarna!!

Resan hit gick jättebra, mötte upp alla som jag skulle jobba med som åkte från Arlanda där. Så sällskap hade jag direkt. Lite förseningar på vägen bara och tre av tejerna blev av med sina väskor men de har kommit till rätta nu.

Kom fram till lägenheten som vi bor i runt 6 på morgonen. Kommer ett inlägg om lägenheten sen men kan ju ge en ledtråd att den är i turkiet-stuk!!Jag bor med tjejerna jag åkte med från Arlanda och jag trivs jättebra med dom :)

Kl 12 igår kom Linn och Jessica de som ska hålla i inskolningen och hämtade oss, hade lite information och visade oss runt lite på hotellet. Sjukt fint där!! Kände även på vattnet lite, var helt okej varmt :)

Sen åkte vi och handlade lite på ett supermarket, har ett cypriotiskt nummer nu också. Och på kvällen träffades vi allihopa och drack vin och lärde känna varandra ordentligt. Fem av oss bestämde även att vi skulle se om de fanns nått ställe där vi kunde gå ut på, de är ju ganska dött här än så länge. Men vi hittade en club där de var födelsedagsfest för en tjej men vi fick komma in haha, de var kul faktiskt!

Idag vaknade jag vid halv 10, gick ut och gick med Evelina och elin, två tjejer jag bor med sen satt vi och solade lite. Sen började inskolningen lite smått i några timmar. Lärde oss lite grekiska ord och hur man bär tallrikar och så.

Imorn blir de rundtur så vi får se området lite och sen blir de en middag med alla! Åh vad jag trivs!!


Några av arbetskompisarna


Innan utgång


På klubben



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser att du dricker öl ;)

du har lärt dig!

2011-03-19 @ 20:49:18
Postat av: Jenny

Drömde faktiskt att du skrev att du stormtrivdes, vad bra att du gör det också, inge kul att bli fast där i 7 månader annars menar jag, längtar efter mycket fortsättning i bloggen!!! :O:O

2011-03-21 @ 00:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0