Sunny sky

Igår var jag ute med tjejerna en sista gång innan jag flyttar. Vi va ute på Etage i Falun, de va kul och väldigt mycket leksingar där måste jag säga! Kom nyss hem sov hos Camilla och umgicks med henne hela dagen. Måste se till att träffa vännerna nu innan flytten. Tyvärr är Tina i Asien så henne hinner jag inte träffa och inte Johanna heller som är i Sälen..

Nästa vecka kommer bli fullspäckad! Imorn ska jag kolla synen, var länge sen och har en stark känsla att den har försämrats en del.. Sen ska jag till arbetsförmedlingen och sen köpa grejer som jag behöver till resan. Bland annan två arbetsskor.

Tisdagen blir de packning för fullt, kanske lunch med två kompisar jag inte sett på evigheter, sen middag hemma hos pappa så jag hinner umgås lite med dom också och sen troligtvis en myskväll med tjejerna!

Onsdag ska jag klippa och färga håret, äntligen! Sen troligtvis packa lite mer och på torsdagen ska jag hinna träffa Lise innan jag åker och ge henne en födelsedagspresent och sen börjar resan mot Cypern! Can't wait



Snart får jag steka på stranden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0