Slutprov och vinprovning

Idag hade vi vårt slutprov på kursen så imorn börjar vi jobba på riktigt. Spännande. Slutprovet gick helt okej, vi skulle servera främmande människor utan att göra några fel i princip.

Hotellet böjrar inte förrän på lördag så nu ska vi städa iordning hotellet inför öppningen.

Vi hade även en vinkurs idag med vinprovning, Såklart drack jag, Anna och Linn upp alla glasen och tog med oss de som fanns kvar i flaskorna hem haha :)

Nu sitter jag på Greenery som vanligt och hetsbloggar! Livet är bara allmänt underbart men saknar alla där hemma riktigt mycket redan, speciellt när jag tänker på hur länge jag ska vara här. Men hoppas på att få många besök!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag ska komma ner och hälsa på!!!!!!

2011-03-29 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0