Sea view

Varje morgon går jag ut på vår trapp och sätter mig i solen och äter frukost, måste säga att de är riktig vardagslyx! Hoppas bara de blir lite varmare snart så man kan börja sola ordentligt, de är riktigt kallt på kvällarna nu också!

Här om dagen gick jag en riktigt lång promenad med bra musik pumpandes i öronen och bara njöt av att jag är här. Tittade på omgivningen och kände mig verkligen glad av att jag har fått den här chansen. Vet att jobbet inte kommer vara en dans på rosor men de är så jävla värt de!

En tjej från gänget har åkt hem, tråkigt men inget vi kan göra åt de. Och en kille saknades redan från början som kommer att komma om några veckor. Även en till tjej kommer att komma, så lite nytt folk blir de snart :)

Camilla: Man kan bli sparkad av att man badar i poolen, röker på fel ställe, är på gästernas hotellrum, snor saker, om man inte sköter sin hygien mm haha. men man får ju två varningar innan man kan bli sparkad, så blir de en tredje så är de typ kört.

Här kommer lite bilder på vår lyxlägenhet ;)


Frukost


Frukost i solen


Mitt och Alvas rum, lite stökigt :)


Toaletten


Vardagsrum och en del av köket


Från balkongen

Kommentarer
Postat av: =)

Varför åkte en tjej hem?

2011-03-25 @ 15:38:24
Postat av: Jenny

Ser ju mycket bättre ut än turkiet tycker jag, och badkar najs! Fast om du vågade bada som sagt, I hope your vänsterarm överlever!

2011-03-26 @ 10:17:34
Postat av: Camilla

Håller med Jenny där :p

faaaan va synd att ni inte få va på gästernas hotell rum ;) haha

2011-03-26 @ 12:18:41
Postat av: Mimmi

Hej. va mysigt ni har det. är riktigt avis=) när börjar riktiga jobbet? kram

2011-03-27 @ 18:47:49
Postat av: ^R

Hej, ramlade nyss in på diin blogg =) Vad gör du i cypern?

2011-03-28 @ 13:43:35
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Madde

2011-04-03 @ 19:04:00
URL: http://topnotchmaddie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0