Party like a rockstar

Inskolningen går bättre och bättre, börjar komma in i de! Riktigt kul!

Igår körde jag, Anna och Linn en riktig utgång, innan har de blivit mer spontan men denna var planerad och riktigt rolig! Började dricka redan vid 2 tiden haha. Vi körde förfest hemma hos tjejerna med två britter som vi träffade förra utgången. Dock så får vi tydligen inte ha andra folk i lägenheten så han som äger dem blev jättesur så vi fick lov att dra. Så inga gäster får vi ha i lägenheten vafan har dom för cp regler utomlands?

Så då drog vi till Greenery pub där vi alltid hänger nu för tiden, redan vid halv 8 tiden kom vi dit och på nått konstigt sätt så kom jag inte i säng förrän klockan halv 4.. Vi skulle köra en lugn utgång men det gick de ju sisådär med haha.  Vi träffade massa skönt folk och bara hängde. Dock så försvann de andra tjejerna så det slutade med att jag fick gå hem själv. Och klockan halv 8 stod väckarklockan på sen, pigg och glad!

Idag var de en kort dag med inskolning sen sov jag hela dagen och nu är vi tillbaka på¨Greenery pub igen men idag har vi datorerna med oss och kör en lugn kväll, dock med lite alkohol :)

Förhoppningsvis är vi ledig någon dag snart så vi kan dra till Ayia Napa och festa lite!


Vi drog till Greenery på dagen typ vid 3 tiden och tog en drink :)


Linn och jag på Greenery


Anna och Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0