Lägenheten

Jadu vad ska man säga, lägenheten var ju inte riktigt som vi hade väntat oss. Lite fräschare hade vi ju förväntat oss men de duger ändå. Men väldigt likt boendet i turkiet så tänkte därför göra en liten jämföring här!

Minus
- Man kan inte slänga toapappret i toaletten så man måste slänga de i en papperskorg bredvid, not so fresh!
- I "välkomstpresent" fick vi en död kackelacka på golvet.
- Det finns ingenstans att laga mat, ingen kokplatta, får dock mat på hotellet varje dag.
- Ingen tvättmaskin, har dock en tvättstuga typ.
- Ofräsha golv, som vi dock städar ordentligt, så kanske vågar gå där utan skor nu
- Ingen AC, dock en fläkt som jag är tveksam på om den fungerar
- Ingen tv, inte ens en liten gul box som vi hade i turkiet

Allt detta ovan är alltså en försämring mot boendet i turkiet, alla som känner mig vet ju hur nöjda vi var med boendet där.

Plus
+ Inga kackelackor än så länge om man inte räknar med den döda
+ Havsutsikt, typ
+ Sköna sängar
+ Badkar, vet dock inte om jag vågar bada där..
+ Egen ingång, inte lyhört så blir nog inga grannar som klagar

Ja de var väl typ de. Men så länge de inte kommer några kackelackor så är jag nöjd!! Har vant mig vid boendet nu så så farligt är de inte. Man får nog inte vara så kräsen när man bor utomlands tror jag.. :)


Enda bilden jag har, detta är på vardagsrummet, mycket fina möbler och gardiner.. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att golven ser fina ut, men Sverige är väl bäst att bo i! Tur med sköna sängar, mycket viktigt när du ska jobba mycket och se upp såatt inte Fredd hälsar på!!

2011-03-21 @ 00:14:38
Postat av: Nancy

hahah stackars dig! dom jag jobbar med kommer ha ett hus för oss själva. tre killar och tre tjejer, hur underbart är inte det?!???:D

2011-03-21 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0