Idag flyttar jag till Cypern!!!

Resväskorna är packade(dock med övervikt) och står och väntar på mig i hallen. Nu är jag så redo som man kan bli!

Flyget går klockan 20.20 ikväll men ska snart börjas resan mot Arlanda. Ska först snabbt stanna hos Lise och lämna en present till henne och säga hejdå. Sen ska jag hem till pappa och väga väskan där, tror starkt på att mammas våg är sönder(!) Kanske hinner med en liten fika också. Efter de rullar vi mot Arlanda.

Nervös är jag, har fortfarande inte fattat att jag ska flytta. Wish me luck!


Livrädd och överlycklig på samma gång!


Kommentarer
Postat av: Jenny

De kommer ju att gå super, hoppas bara att du trivs!! Vi får skypa också när jag har listat ut hur de funkar haha...

2011-03-17 @ 12:04:50
Postat av: Patricia, mamma till Saga och blivande tvåbarnsmamma

Du är ju grym som vågar dra iväg sådär!! :)

2011-03-21 @ 11:58:17
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0