Hemmaspa

Har spenderat dagen med att gå långa promenader i det fina vädret, mycket trevligt. Unnade mig även en riktigt god semla såhär på fettisdagen.

Kvällen har jag spenderat framför tvn och nu sitter jag med en hemmagjord ansiktsmask på mig. Hade ett litet hemmaspa här hemma. Började med att ånga ansiktet, sedan hade jag en peeling på som jag gjorde själv av citronsaft, olja, socker och salt. Sen ångade jag ansiktet lite till och avslutade med en ansiktsmask som jag gjorde av vispad äggvita, citronsaft och honung. Får se om mitt gråa ansikte får lite lyster efter detta!

Har även fått ett jobberbjudande idag, nu känner jag mig riktigt förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men har till söndag på mig att bestämma mig. En sak är iaf säker, denna sommar kommer jag inte tillbringa i Sverige.

Såhär fin är jag i min ansiktsmask just nu :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

nice:P

2011-03-09 @ 10:42:04
URL: http://sarahandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0