Friday night

Nu var de länge sen jag bloggade har haft fullt upp med att festa och jobba!

I fredags körde vi en riktig utgång med alla i gänget eftersom vi hade hela lördagen ledig! Wihooo! Började förfesten hemma hos oss och gick sedan till Ghetto bar  som hade sin premiäröppning. De var inte så mycket folk där och inte så roligt så vi drog vidare till Greenery pub som vanligt. Där var de drag och riktigt roligt. Alla i gänget festade loss.

Jag och linn var kvar sist som vanligt haha alltid vi som är ute längst! Men roligt har vi!


Anna och Linn, trogna partyvänner!


Evelina och jag


haha, och så blev de lite mycket dricka.


Linn, Anna och Matilda


Jag, Evelina och Elin


Matilda, Eric och Alva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0