En regning tisdag i Cypern

Sitter just nu på en bar som jag alltid gör när jag ska sitta vid internet. Vi funderar på att skaffa internet i lägenheten så kan alla dela på kostnaden ifall internetet räcker så långt men vi får se hur de blir. Det är ganska långt att gå hit men lite promenad har ju aldrig gjort någon skada.

Nu under inskolningen börjar vi varje dag kl halv nio och håller på till 12-13 tiden under vardagarna och på helgerna är vi lediga. Jag har gjort iordning ett inlägg om inskolningen som kommer upp imorn.

Igår hade vi även ett informationsmöte med en av cheferna på hotellet, lite om deras policy och så. Vi fick även ett häfte där allt står. Riktigt bra att ha, bland annat står de vad man kan bli sparkad av mm.

Nu under inskolningen får vi frukost i lägenheterna och lunch och middag på hotellet. Helt okej mat men typ allt är friterat så de är ju bra att jag kommer ha ett aktivt jobb, vill ju inte rulla hem!

Just nu spöregnar de ute, de var riktigt soligt och skönt imorse men de ändrades rätt snabbt. Vi som hade tänkt att sola idag. Men de finns de som tur är många dagar till :)


En bild tagen första dagen här på mig, Elin och Evelina, två av tjejerna jag delar lägenhet med

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-22 @ 14:23:26
URL: http://danielkl.com
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-22 @ 15:45:04
URL: http://trafikblogg.se
Postat av: Camilla

Hur kan man bli sparkad då? ;)

2011-03-23 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0