I just wanna make you sweat

Kom nyss hem efter några timmar vid poolen. Och nej inte vår pool, vi bor ju i ghettot. Utan de finns en poolbar som hör till ett hotell som alla kan gå till där vi brukar hänga, asnice! Var ganska molnigt idag så smörde inte in mig och såklart har jag bränt mig lite. Alla cyprioter ska alltid kommentera så fort man har varit i solen även om man inte har bränt sig så har de alltid nått att säga. Och när jag tycker jag är brun så tycker dom att jag ser ut som en tomat, typ haha dryga! Som om vi inte har varit utomlands innan typ.

Snart blir de jobb igen, har split hela veckan. Imorn är jag ledig! Linn med så vi får se vad vi ska hitta på för skoj. Tror inte de blir utgång idag dock, känner inte för att festa. Ska nog möblera om mitt rum imorn iaf, Alva min rumskompis har ju åkt hem nu så nu är jag själv i rummet :)

Förresten funkar de här internet vi har köpt inte så bra asså. De funkar ibland men är jävligt segt och de går verkligen inte att skypa så sjukt irriterande. Men blogga går ju, och facebooka :)



En bild från poolen, inte så bra dock, är ju tagen med iphonen. De är anna man ser hänga där vid kanten förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0