Trötter

Ligger nu i sängen efter ett stressigt arbetspass. Underbemannade i restaurangen är vi nu eftersom en ny tjej åkte hem och alva fick sparken. Kanske får jag sällskap i mitt rum snart vem vet.

Igår snackade jag med Johanna i telefon en lång stund och hon sa att hon vill flytta till stockholm när hon kommer hem och frågade om jag ville hänga på. Jag har ju fuderat på Stockholm ganska länge och är riktigt sugen. Så ska nog börja söka jobb och lägenhet där ganska snart tills jag kommer hem. Vill inte bo i Leksand iaf den saken är klar! Vill bara hem och träffa alla sen helst iväg igen. Men kanske inte riktigt så långt iväg som Cypern och då blir ju stockholm prima :)

Haha en rolig grej som tyder på att jag sover alldeles för lite och jobbar alldeles för mycket är att jag alltid somnar när vi är ute och festar. Hallå liksom?! Jag sitter kanske vid ett bord och så helt plötsligt somnar jag för jag är så sjukt trött. Det behöver inte vara så att jag är jättefull utan bara sjukt trött. Så sover jag en stund och sen är jag igång igen haha så sjukt de har aldrig hänt förut.


En bild från i torsdags då vi var ute i Napa, lagom trött tjej jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0