Seg söndag

Bröllopet igår gick jättebra, jag hade två bord som var "mina" som jag skulle servera och "ta hand om". Trodde de skulle bli kaos men allt var så bra upplagt så de gick prima! Ett bord bakom mina bord gav mig dessutom 10 i dricks, dom sa att jag borde bli befodrad och massa sånt haha så de var kul :)

Idag har jag jobbat från 9-17.30, först frukost och sen i mamas. Sen gick jag, Matilda och Elin ner och badade men de var sjukt kallt så vi gick hem ganska fort. Kvällarna här är fortfarande ganska kalla konstigt nog.

Imorn jobbar jag split och sen är jag ledig på tisdag, skönt! får se vad jag ska hitta på för skoj då, blir nog inget speciellt, pengarna är slut!

nej nu är de dags att sova, börjar klockan 7 imorn.

Är förresten sjukt avis på Johanna som åker till turkiet på tisdag och ska stanna där hela sommaren. Vill också dit! Men jaja Cypern duger väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0