Internet i lägenheten!!

WOHOOOO! Har fixat internet i en månad i lägenheten nu, gött va? Så nu kan jag uppdatera betydligt oftare, har ju varit riktigt dålig på de!
Finns nått som heter redwifi här som man kan koppla upp sig på för 39 euro i månaden. Så jag Linn, Eve och kanske Elin ska dela på de. Vi jobbar för de mesta olika tider, man kan inte använda internet samtidigt nämligen. Vi ska testa en månad nu iaf och se :)

Snart ska jag troligtvis skypa med pappa och mimmi och kanske sebban om han nu är hemma. Pappa fyller nämligen år idag :)

Annars då, ja har jobbat imorse sen stekt en stund. Nyss fixat internet och ska snart börja jobba igen. Imorn är jag ledig så det betyder fest ikväll! och imorn är de midsommar så då ska vi köpa sill och massa svensk mat(om vi hittar något) och ha en middag här hemma, mys! Skulle dock verkligen vilja vara i sverige nu på midsommar men äsch cypern duger fint!

Var hos doktorn i Paralimni igår också, alltså en klinik. I Vanliga fall går vi till doktorn på hotellet om vi har något problem men den doktorn suger och ger bara antibiotika till allt så han skickade mig till en annan doktor. Jag har haft eller har fortfarande öroninflamation så har inte hört nått nästan på två veckor. Jättejobbigt på jobbet eftersom jag inte har hart vad gästerna har sagt men nu hör jag som vanligt igen, sjukt skönt!

I fredags när jag, Eve och Linn var lediga så åkte vi till Waterpark i Ayia Napa de var riktigt skoj! Har inga bilder eftersom min kamera fortfarande är hemma i Sverige, hoppas jag får tillbaka den snart dock!

Juste min rumskompis har fått sparken också så nu blir jag själv i rummet, tråkigt men skönt att bo själv ändå. Får se hur länge de blir dock :)

Oj, blev visst ett lite luddigt inlägg men har så mycket och berätta! Får bli mer sen :)

Bjuder på lite egopics så länge :D


Jag just nu i min säng :)



En I<3Cyprus mugg som jag köpt till mig själv :D

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

WOHOO finally!!

2011-06-23 @ 20:50:04
Postat av: fonkusungnoen

Har frågestund på bloggen, så du kan ju svänga förbi och slänga in en fråga eller två ;)

2011-06-23 @ 23:34:49
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0