Glada nyheter

Spenderade min lediga dag med att bara ta det lugnt, de blev poolen, inte stranden. Sen en promenad och lite matshopping på Lidl, så sjukt billigt. Sen hängde jag lite med Linn och kvällen spenderade jag i min säng med Glee som jag för övrigt blivit beroende av och godis :)

Idag har jag jobbat och hängt lite vid poolen igen :) Nyss skypade jag med mamma och mimmi och då fick jag veta att mamma redan har bokat resan hit. den 29e augusti kommer hon och stannar en vecka. Det är hon, hennes pojkvän eller numera fästman fick jag veta idag(!) dom förlovade sig tydligen på midsommar, roligt :) Sen är de min morbror och hans fru som kommer. Längtar!

Sen kommer även min syster snart, kanske redan om två veckor. Hon kommer någongång mellan 17-12 augusti och stannar en vecka. Så de är bara för mig att börja jobba in dagar så jag kan få lite ledigt när hon kommer och sen även när mamma kommer. Nästa vecka ska jag fråga chefen om idag ifall jag kan jobba utan nått ledigt så har jag en dag extra iaf. Men vill nog ha tre när Mimmi kommer. Har redan planerat att vi ska åka till Nicosia och Larnaca och åka på en båttur :)

Egentligen skulle inte mamma komma förrän i oktober och mimmi inte förrän september så detta är verkligen glada nyheter! :)

Internetet funkar inte hemma så nu sitter jag på en resaurang där personalen är så otrevlig så jag vill gå härifrån! Sitter alltid här men dom blir bara otrevligare och otrevligare så ska fan aldrig komma tillbaka! Dom hoppar på en direkt när man kommer in och frågar vad man vill dricka. Och idag så skypade jag direkt men fan ska dom komma ändå fast dom ser att man snackar och fråga, så jag sa kan ni vänta en minut? men nej de gick inte så jag beställde en cola och funderade på att inte dricka den i protest men blev lite törstig så de sket sig haha

Bilder från poolen igår


Boken jag läser just nu, lånad av Elin. Kanske är bra har bara läst några sidor eftersom jag är för lat när den är på engelska haha


Jag som steker i solstolen

 

Åh vad jag vill ha tillbaka min kamera igen så jag kan ta lite roligare bilder :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0