Glad midsommar!

Godmorgon och glad midsommar! Här på Cypern är klockan kvart i 12 och jag vaknade precis. Utgången igår var lyckad, det var jag, Linn, Alva, Vitas, Eleni och Cissi som var ute. Klockan 7 imorse kom vi hem så har inte sovit så många timmar haha :) Måste till hotellet och ge några papper till doktorn om försäkring klockan halv 1 annars hade jag gärna sovit några timmar till!

Internet krånglar för övrigt en hel del, skulle skypa igår med pappa men de gick ju inte och sen har de inte funkat till och från så är lite besviken. Får se om de blir bättre annars får vi nog ta och ringa företaget.

Idag ska jag också skypa med mamma för första gången sen jag kom hit, underbart! Mimmi är hemma nu så då kan hon ha hennes dator och skypa med. Och då får jag se Baloo också!! :D


Lagomt sliten tjej. Måste jobba på brännan idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0