20 år!!

20 år idag!! Igår hade vi fest för mig i lägenheten, skönt folk och mycket dricka! Blev riktigt lyckat :) Sen drog några av oss vidare ut här i protaras, blev greenery och boogies. Idag har jag spenderat födelsedagen med att äta en god lunch ute med elin, sen stranden hela dagen :) Ikväll blir de ännu en utgång eftersom jag är ledig även imorn! Så skönt :) Har tyvärr inga bilder från igår eftersom min kamera är sönder och är just nu påväg till sverige för lagning. Fattar inte hur jag alltid lyckad tappa bort/bli bestulen eller ha sönder mina grejer, suck..

Annars går allt bra, skypade nyss med papi och sebban riktigt kul att de dom igen, lite hemlängtan har jag ju..



Jag just nu på en sketen bar, ska snart hem och fixa mig för utgång :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis grattis! Hade planerat att skriva ett fint sms igår men har varit stallvakt så hade mycket att göra och glömde helt bort det! Men nu så, grattis iaf och hoppas att du fick två bra utgångar! Jag längtar hem till hunden och våra myskvällar i min säng, antar att du saknar Baloo också, håll ut!! <3 <3

2011-06-06 @ 12:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0