Ännu en kväll på The brewery

I torsdags var de så äcklig mat på jobbet så jag och Eve bestämde oss för att gå ut och äta, de fick bli The Brewery vårt nya favvoställe. Vi åt varsin hamburgare och delade en flasa vitt vin, hög mysnivå!

Sen igår bestämde vi oss för att gå dit igen, med Linn också denna gång. Denna gången åt vi lite nachos och delade en flaska vitt som blev två flaskor. Sen en drink som råkade bli 5, sen var man på G och fick en nota på 140 euro, de är nice!

Idag är jag död efter lite sömn och 10,5 timmars arbete. Ska snart gå en liten promenad med eve och ta ut pengar sen blir de sängen!

Köpte en ny klänning igår också på London Clothing, ska egentligen inte shoppa nått förrän mimmi kommer men kunde inte hålla mig. Det är den blåa klänningen på bilderna nedan :)


Jag Eve och en kock på jobbet :)

 


Gör någon ful dans till beautiful life låten

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0