The Brewery

Igår slutade jag vid halv 5 och hade planerat att gå hem och bara sitta vid datorn och titta på Glee men så blev de inte riktigt. Planerade först bara att gå ut på en drink men så blev de inte riktigt heller. Jag och Linn drack lite och snackade skit hemma hos henne först sen drog vi till Loveboat en stund där hade dom en hypnotiserings show, kul att titta på. Sen gick vi till The Brewery och drack lite, värsta bratstället, drinkarna kostar 6 där och annars kostar dom bara 2, 3 på alla andra ställen. Men goda var dom! Eve kom dit och joinade oss också. Sen bestämde dom sig för att åka till Ayia Napa vid 2 tiden så då gick jag hem och sov för jag började jobba kl 8 imorse.

Trots att jag inte alls var full igår och sov mer än 5 timmar så var jag så sjukt bakis idag, jag fattar inte hur jag kunde vara de, börjar nog bli gammal..

Det blev alltså ingen bio igår som vi först hade planerat det blir nog nästa vecka förhoppningsvis


Linn och jag på The Brewery igår



Jag och Eve



Alla tre tjejerna :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Men omg 5 timmar?! Jag hatar att jag måste sova mycket, minst 9 timmar. Inatt sov jag 8 (men inte så bra 8 timmar) och mina ögon känns verkligen svullna. Jag börjar nog också känna av åldern...

2011-07-07 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0