Kaos

Kaos på Cypern just nu! En militärbas sprängdes för två dagar sen tror jag de var så Cyperns största kraftverk gick sönder så nu har de bara två små som ska leverera el till hela Cypern=omöjligt. Så på hotellet finns de ingen AC, varken för oss eller gästerna, de är typ mörkt i alla korridorer för att spara el. I lägenheten lägger elen av titt som tätt vilket betyder att fläkten inte fungerar och de blir svinvarmt. Nu la elen av precis igen så snart lägger datorn av också! Suck. Detta betydde också att de var svinvarmt att jobba idag. Min skjorta var genomblöt och då skojar jag inte. PLUS att dom måste spara vatten nu för de har ont om vatten här på Cypern. Hörde att Capo Bay bara har vatten till två dagar till, then what liksom?! Så duschslangarna var borta i omklädningsrummet när vi skulle duscha idag, ÅH SUCK ta mig till Sverige!

Sen har jag den värsta arbetsveckan någonsin! Bad om att få jobba övertid för att min syster ska komma för ett tag sen men då menade jag ju bara att jag ville jobba utan lediga dagar inte 10 timmars övertid varje vecka! Suck. men hoppas att Mimmi kommer snart så jag kan ha en liten minisemester! Är fan utbränd!

Nej nu ska jag dra iväg och käka nått snart med Eve, går ju inte att äta kattmaten på jobbet, suck! haha vilket negativt inlägg, inte min dag idag..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland behöver man gnälla av sig! Fy fan vad sjukt att det finns varken el eller vatten, ska ni tvätta håret i havet eller? Att de inte har någon back up plan, du måste berätta hur det går!!

2011-07-12 @ 20:24:20
Postat av: Grekland-Cypern

Här kan du läsa senaste nytt om strömavbrotten och explosionen. Snart är allt fixat och vi slipper detta elände. Lycka till med jobbet i värmen!

http://grekland-cypern.com/explosion/

2011-07-13 @ 15:29:05
URL: http://www.grekland-cypern.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0