Alanya

Helt sjukt hur mycket man kan längta till något, när man ligger hemma och är sjuk med en väldans massa minus utanför dörren är det lätt att drömma sig bort. Just nu längtar jag så sjukt mycket till sommaren och speciellt till kära Alanya!

Kom hem därifrån för lite mer än 3 månader sen efter att ha varit där hela sommaren, alltså 3 månader. Det var den sjukaste, bästa, och konstigaste sommaren jag varit med om! 3 månader i ett land som är så olikt Sverige blev lite för länge och man längtade hem enorm i slutet. Men nu när man är hemma i kalla tråkiga Sverige igen längtar jag tillbaka som aldrig förr.

Jag måste åka tillbaka dit i sommar, det finns inget kanske, det är ett måste. Har så många vänner där jag vill träffa och så mycket jag vill göra. Kommer nog inte bli lika länge i sommar men 1 månad vill jag tillbinga där i alla fall!

Här kommer en bildbomb!


En vanlig dag i lägenheten, äta godis och busa

 


Älskade stranden!

 




Jag och fanny gjorde ett sandslott som vi var mkt stolta över


Alanya Partyteam!


Festa gjorde vi som aldrig förr


Och jobbade gjorde vi en del (eller inte så mkt hehe)


Jenny, vår bästa turkkompis lokis, jag och nån random(lokis kusin)

 

Vi dök, riktigt häftigt

 


Detta är Fred, vår lilla kackelackskompis! Vi hade en del under sommaren, som tur var höll dom sig till badrummet, så vi behövde inte dela säng med dom..

 

Åh titta en kamel tänkte vi, vi går fram och tittar lite närmare och vips så sitter vi på kamelen och den börjar gå cirka 100 m och idioterna som kastade upp oss på kamelen tog alla våra matpengar!

 

Vattenkrig med grannarna, inte så populärt!

 

Alla dessa förfester i lägenheten, jag, min syster och tina ser riktigt lyckliga ut

 

I hamnen, party!

 

Åh värme!

 

Jenny gör ehm gymnasikövningar?

 

Johanna och jag innan utgång

 

Mongo Johanna :D

 

Hahahaha ida :D

 

Clara haha :D

 

Älskade Alanya <3

 

Det var några av de tusentals bilder jag har ifrån sommaren. Hur sjukt det än låter så känns det som ett andra hem, kommer alltid att ligga varmt om hjärtat mitt älskade älskade Alanya!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0