Move shake drop

Gårdagens utgång blev så lyckad som den kan bli här i Leksand. Vi började kvällen hemma hos mig, jag Johanna och Camilla, mötte sedan upp Nancy och gick till Lucky house(det enda "riktiga" utestället i Leksand) Men när vi kom dit sa dom att de var fullt, även om bara övervåningen var öppen och inte ens den var halvfull, suck! Men Nancys mammas kille jobbar där inne så han släppte in oss och vi behövde inte betala ett öre :)

Kvällen där inne var väl okej, var sjukt länge sen jag var där och jag vet nu varför. Lucky är nog inget för mig längre..

När det stängde klockan 1 så lyckades jag och Johanna stanna ute på noret ända till halv 4 innan vi gick hem, då låg vi och pratade till halv 6 tiden, inte så konstigt att vi vaknade så sent idag då :)


Johanna och Camilla hemma hos mig


Camilla, Jakob, Nancy och brorsan på Lucky


Söta Nancy


Johanna, Nancy och jag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0