Party and party and party

Tänkte att jag skulle berätta lite om nyår som firades i Stockholm. Vi var hemma hos min kusin till 11 tiden ungefär. Vi sätter oss på pendeln utan att egentligen veta vart vi är påväg, men vi bstämmer oss till sist att åka till en hemmafest i Tyresö. Vi bodde i Tullinge så vi förstod ju direkt att vi inte skulle hinna dit till 12-slaget, och mycket riktigt 12-slaget firade vi på en buss, haha ironiskt nog.

Vi tjejer gav varandra en nyårspuss så den blev jag i alla fall inte utan, hela tre stycken fick jag :) Vi kom sedan fram till festen vid kvart över 12 ungefär. Var väl helt okej fest men vi tänkte att vi skulle dra vidare till en annan. Jag började då må dåligt, riktigt dåligt. Vi väntar på bussen i kanske 1 timme, trodde aldrig att den skulle komma, men till slut gjorde den det, var för trötta då för att dra vidare så tog nattbussen hem och gick och la oss.

Kan säga att den bussresan var den värsta i mitt liv, mådde så fruktansvärt dåligt, satt med huvudet mellan knäna och hade nått jobbigt turkgäng som höll på att picka och prata med mig hela tiden, suck!

Dagen efter mådde jag dock prima igen så då var drickandet i full gång igen, inget stopp på mig! Lugnt blev de dock.
Vi var till och med sugna att gå ut på söndagen haha, tänkte att vi skulle passa på när vi ändå var i Stockholm men det blev inte så, lika bra de kanske :)








Den söta gröna enaxlade klänningen är köpt på BikBok och skorna är från Zara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0