sjuk och tankspridd

Åkte till Stockholm i fredags för att fira det nya året där, det var mycket lyckat. Stannade sedan där till tisdag då vi åkte hem igen och har sedan dess varit sängliggandes, usch hatar att vara sjuk..

Mycket snurrar runt i mitt huvud just nu.. Vart ska jag flytta? Vad ska jag jobba med? vart ska jag börja studera igen? Just nu är jag i full gång att söka jobb, har trots allt varit hemma i över tre månader nu utan att göra något(läs jobba) Först var jag påväg till Norge men nu tror jag det blir Stockholm, har även sökt jobb i Kalmar där min syster bor. Egentligen åker jag dit jag får jobb, behöver pengar mer än något just nu. Och vägrar söka här i leksand för vill verkligen inte vara kvar här!

Jag har alltid velat studera vidare och vet att jag kommer göra det. Har funderat på Handelshögskolan i Göteborg väldigt länge, har riktigt bra betyg så poängsmässigt kommer jag in men måste ha Matte C också som jag inte har läst, vilket gör att jag kommer hamna i kompletteringsgruppen i vilket fall.
På senaste tiden har jag börjat fundera på att flytta till USA ist och plugga där, har tittat mest på college i californien. Det är sjukt dyrt men vill verkligen ifrån Sverige så vi får se vad som händer.


San Diego state university, tänk att gå i den skolan..


och med denna poolen på skolan, tänk att gå hit när man har rast eller när man har
slutat och ligga och sola och göra läxorna på samma gång ;)




Nej nu ska jag mysa framför filmen Inception, hoppas den är bra och att jag blir frisk snart, vill hitta på något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0