It's all about the hair

Jag är i ett stort behov av en helrenovering av mitt hår känner jag. I Alanya var det fint och solblekt, men också sjukt slitet. Klippte mig när jag kom hem men har inte färgat de nått sen innan studenten. Så några ljusa slingor skulle verkligen behövas. Eller mörka?! hmm

Här kommer några bilder på hur mitt hår har sett ut de senaste åren. Väldigt varierat både färg- och längdmässigt. Min naturliga hårfärg är blond, men ganska mörkblond.


Mitten/slutet av 2007,  ganska ljusbrunt och långt



Februari 2008. Väldigt mörkbrunt, näst intill svart. Långt (uppsatt på bilden)



I mitten av 2008, långt brunt med massa olika slingor. (har gröna linser
)



I slutet av 2008 klippte jag page, vilket jag ångrade när det tog sjukt lång tid att växa ut!



Sommaren 2009.  Mörkblont, solblekt och normal längd



Juni 2010. Blont och äntligen långt igen!



Alanya 2010, långt och riktigt solblekt!



Och nu, ganska mörkblont och utväxt som  måste bort!


Kommentarer
Postat av: Tanja

visst är det jobbigt med utväxten? tycker du passar väldigt bra i det håret på bild nr 3=)

2011-01-13 @ 20:04:45
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Malin

bild nr 3 eller 4 tycker jag du ska ha :) när man har lite mörkare hår så får man/vissa fram ögona mer :) du är snygg i allt men extra snygg i mörkt ;)

2011-01-14 @ 09:42:47
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0