Sweet dreams

Är nu hemma efter en lyckad kväll i Borlänge. Jag, Nancy, Camilla, Jasmin och Lukas åt på Donken och bara chillade och snackade. Jasmin och Lukas åkte sedan hem så då åkte vi andra hem till några killkompisar till Nancy och var där och tog de lugnt bara :)

Nu är jag helt slut så ska faktiskt ta och sova, imorgon ska jag förhoppningsvid ta mig hem till mami var så länge sen jag träffade henne och hunden. Men kanske ska till Camilla på kvällen och orkar inte åka fram och tillbaka så vi får se hur de blir :)




Jag idag. Tröja&Jeans: BikBok.  Halsband och ring: Studentpresent.  Örhängen: Glitter (+kängor från Din sko)

Kommentarer
Postat av: Camilla

DU SKA HIT, inge snack om saken!

kom bara, KOM :D

2011-01-11 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0