Träning

Gud vad jag saknar att träna nu. Har kommit in i någon period helt utan träning vilket måste ändras! Jag är verkligen en periodsmänniska, när jag väl tränar, tränar jag typ varje dag i veckan men sen tar motivationen slut helt plötsligt och då blir det en period helt utan träning ist. Måste hitta en balans där.

Jag har tränat Simning, Streetdance, Streetjazz, Thai Boxning, Gym, Löpning, Friskis&Svettis mm. Jag blir lätt rastlös så gillar att variera träningen.

Något jag verkligen saknar är thai boxningen, så sjukt bra träning och riktigt roligt. Så fort jag flyttar ska jag börja på de igen. Fick lov att sluta för att de var för långt att åka till träningarna. Saknar även dansen som är den träning som jag tränat längst (om man bortser från löpningen) men fick lov att sluta även där pga att det var för långt att åka.


Någon tidningen kom och fotade en träning. Här är jag som slår mot Johanna


Kommentarer
Postat av: Camilla

söta ögon :) <3

2011-01-11 @ 16:47:40
Postat av: Cicci

haha bruna linser ;)

2011-01-11 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0