True Colors

Har egentligen inget vettigt att skriva, har legat i sängen hela dagen, riktigt skönt även om jag börjar bli lite trött på det. Imorgon börjar alla skolan igen, dom som går där då men för mig kommer allt vara precis som vanligt, somnar vid tre tiden och vaknar vid två tiden på dagen. Kanske dags att vända tillbaka dygnet snart och göra nått vettigt :)

Men äsch nu fortsätter jag som vanligt, ligger i sängen, tittar på en film och äter något gott. Kvällens filmval blir My name is Khan. Har hört så mycket bra om den och min brorsa såg den precis och sa att den var den bästa filmen han sett på länge så hoppas det stämmer :)


Jag flyger i Tunisien 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0