Tisdag

Har varit ett riktig lugn dag idag. Vaknade upp hemma hos Nancy idag vid ett tiden, vi sökte en massa jobb hela natten. Gick sedan hem till pappa och åt och han skjutsade sedan mig hem till mami där jag ska sova inatt.

Älskar att komma innanför dörren här och mötas av en överglad svart varelse, Baloo såklart. Han blir alltid så glad när man kommer hit :)

Har gått en promenad med mami och Baloo och ska nu äta lite kvällsfika. Ha en trevlig tisdagskväll!


Ta mig tillbaka till Studentveckan! En av de bästa veckorna i mitt liv helt klart!


Kommentarer
Postat av: Tanja

jag är snart 27=) vilken sommrig bild. längtar till sommanre så man kan använda alla sina snygga skor=)

2011-01-18 @ 21:07:44
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0