The weekend

Tänkte att jag skulle berätta lite om helgen och visa lite bilder. I fredags så åkte vi till Borlänge på en hemmafest, var uppe nästan hela natten sen åkte vi hem vid 12 tiden på dagen till Leksand igen. Sen sov jag i några timmar och åkte till Borlänge igen. Var meningen att vi skulle på en hemmafest då med men dom skulle ut istället så vi drog bara på efterfesten, lördagen blev riktigt lugn om man jämför med fredagen! Men en bra helg var det med mycket trevliga människor :)




De två översta tog vi när vi väntade på bussen :)







Alla bilder ovan är ifrån Fredagen. Tog inga bilder på lördagen, men Nancy lyckades fånga mig på bild när jag trycker på Donken så den kan jag bjuda på;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0