The OC

Idag när jag låg och slappade i sängen och tittade på tv såg jag att en serie som jag kände igen väl började gå på 5:an. Nämligen The OC som var en av mina favoritserier när den gick på tv för flera år sedan. Det var första avsnittet idag så nu vet jag vad jag ska göra varje vardag mellan halv 3 och halv 4 :)

Kommer ihåg hur snygg jag tyckte en av huvudpersonerna Ryan (Benjamin McKenzie) var. Nu när jag tittade på serien idag tyckte jag inte alls han var lika snygg, konstigt hur det kan förändras ändå :)


 Huvudpersonerna i serien


Kommentarer
Postat av: Tanja

ååh jag älskade The OC. Summer var min favorit=)

2011-01-20 @ 21:40:26
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0