Spontan utgång!

Ojoj!! Den planerade myskvällen blev en spontan utgång istället! Efter fikan med Lise och Ida gick jag och Nancy till Mitti för att äta mat. Ungefär när vi suttit där i en halvtimme säger Nancy att vi ska dra ut och jag är på som alltid så vi drar hem till mig och hämtar grejer och sen hem till Nancy för att göra iordning oss.

Vi drog sedan hem till Rickard där vi förfestade och sen drog vi vidare till Klin i Borlänge där vi festade loss. Det är en nyöppnat klubb i Borlänge så det var första gången jag var där, det var riktigt roligt!

Jag kom precis hem till Nancy och är dötrött. Vart hon är vet jag inte och orkar inte bry mig heller haha, jag vill bara sova :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0