Sova kan man göra i graven

Borde egentligen sova nu men har vänt på dygnet totalt. Somnar vid 3 tiden och vaknar vid 2 tiden på dagen ungefär. Bra där Cicci, bra! Dags att vända tillbaka på dygnet kanske och skaffa sig ett liv(läs jobb), jepp!

Här bjuder jag på lite roliga bilder på mig som visar vad jag egentligen borde göra just nu, alltså sova.




haha, båda dom övre bilderna är från turkiet och detta var ingen ovanlig syn. Låg troligtvis
och spelade Harpan på datorn och blev lite sömnig och vips var någon där och fotade.



Även denna är ifrån turkiet, här har jag väl snarare däckat men sover skönt gör jag iaf ;)


Denna är också tagen i Alanya men sommaren 2009, här ligger och och tina däckade på
en båt



Här ligger och och sover med den bästa killen på jorden


Thailand 08. Är helt utmattad efter att ha shoppat allt som ligger på sängen+ännu mer :)

Det var dom bilderna jag har att erbjuda på mig själv när jag sover/är däckad! Man har då kort på allt, inte ens när man sover får man vara ifred ;)
Nu ska jag nog göra som den kloka damen på fotona ovan, gå och lägga mig! Det är en dag imorgon också.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0