Rebecca&Fiona

Spenderade natten igår med att titta på realityserien om Rebecca&Fiona och ska fortsätta med det nu samtidigt som jag äter en efterlängtad frukost!

Ska på Etage i Falun på Lördag och då kommer Rebecca&Fiona dit och i ärlighetens namn visste jag absolut ingenting om dom så därför började jag titta på serien. Och måste säga att jag älskar dom, så sjukt sköna tjejer! Hoppas verkligen dom gör bra ifrån sig på lördag så jag inte blir besviken, men det har jag svårt för att tro!


Här är deras låt Luminary Ones

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte heller vilka dom är, bara hört talas om deras namn. Har inte heller hört musiken förut. Men den verkar ju rätt bra:) dock är den lite mysko, men ball! haha :)

2011-01-14 @ 14:58:27
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0