Puderbeige

När jag tittade i H&Ms vårkatalog idag så hittade jag två klännigar som jag tycker skulle passa perfekt till studenten. Jag har ju redan tagit studenten men här kommer två klännigar som tips till er som inte har :)

Själv tycker jag att denna är lite för lång men om man syr upp den en bit tror jag den skulle bli perfekt! Den kostar 499!

 

Denna tycker jag är riktigt söt, det är små blommor påsydda. Den kostar 349 kr!

 

Båda klänningarna är i puderbeige vilket jag tycker är snyggt, tycker inte att studentklänningen behöver vara kritvit. Min egna var gräddvit med silverdetaljer :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh jättefina. den första är ju som en dröm

2011-01-26 @ 23:03:05
URL: http://linneala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0