25 januari - 2011

Mitt och Nancys filmmaraton igår blev bara en film eftersom hon aldrig kan slita sig från datorn. Men vi tittade på en till film imorse innan jag åkte hem. Igår kväll tittade vi på Young people fucking (nancys val) och den var ju inte vidare bra. Imorse tittade vi på Lottery ticket, den var helt okej :)

Åkte hem vid tre tiden, packade om väskan och är nu hos Mami. Ska tillbringa några dagar här :)

Köpte även biljetter till drömkvällen idag till mig och Camie, tror det kommer bli riktigt kul! Samma helg är det också Tinas 20-års fest, det kommer bli grymt!!




Jag och Nancy <3

Kommentarer
Postat av: Nancy

ja filmen söööööööööööög blä

2011-01-25 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0