23 januari - 2011

Vaknade för någon timme sen men har legat kvar i sängen och pratat med Johanna. Igår var vi ute igen blev lite spontant. Jag körde så jag var nykter. Vi gick ut på flamingo i Borlänge, jag Johanna och Nancy. Var helt okej.

Klockan 2 åkte vi till Mcdonals för att käka och satt där till 4 tiden och snackade med massa kompisar. Åkte sedan hem till Leksand, ungefär vid 5 tiden kom vi hem :)

Nu ligger jag och tittar på Finding Neverland på tv4+, en riktig slö söndag kommer det att bli :)


Två bilder tagna igår innan utgång :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jodå, helt okej. Hände dock inte så mycket. Har inte så bra ekonomi just nu till att göra saker. Annars hade jag nog varit ute och firat :) Men som sagt, kommer väl fler ggr sen. Annars så hade jag det helt ok.

2011-01-23 @ 16:06:29
URL: http://baramallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0