19 januari - 2011

Vaknade redan halv tolv idag, tidigast jag vaknat på länge! Men vaknade såklart inte av mig själv, vaknade av att mamma och sebban kom hem med Baloo från veterinären. Baloo har haft nått vårtliknande under hakan som veterinären tog bort idag. Så då fick han lite lugnande och var helt groggy och kunde inte gå när han kom hem. Det var kanske för två timmar sen och han kan fortfarande inte gå ordentligt stackarn :)

Tittade igenom lite gamla bilder som jag har på ett usb imorse, eller gamla och gamla dom är ifrån trean på gymnasiet. En massa bilder som vi tog när vi hade vårt UF företag. Här kommer några :)






Vi kom tvåa i tävlingen bästa affärsplan i Dalarna

Det var riktigt jobbigt att driva UF företag men också väldigt roligt :) Måste säga att jag saknar skolan lite, inte att plugga direkt men att träffa alla varje dag!

Kommentarer
Postat av: Linas blogg

Haha skönt att höra att de inte bara är jag som går upp så sent :P Brukar alltid ha dåligt samvete för de..

2011-01-19 @ 15:02:26
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0